Email Marketing

Zakupy Google (Merchant Center)

Reklama z listą produktów skierowana jest do sklepów internetowych. Dzięki zakupom Google docieramy w precyzyjny sposób do grupy klientów szukających konkretnego produktu.

Opracowanie strategii

Dostosowanie ustawień, budżetów i opcji śledzenia skuteczności do Twoich kampanii. Pozwala to na realizację założonych celów binesowych. Uwględniając je, reklamy będą kierowane do określone lokalizacje z odpowiednio dostosowanymi stawkami, dzięki czemu efektywnie dotrzesz do odbiorców.

Jakość danych

Aby odpowiednio dopasować produkty do klientów należy zadbać o jakość zawartych danych w przesyłanym pliku. Spowoduje to dotarcie do osób, które zainteresowane są produktami oferowanymi przez Twój sklep internetowy. Ważne aby zawarte tytuły i opisy produktów były najwyższej jakości.

Jak to działa?

Emisja reklamy odbywa się na podstawie pliku danych, którego dane określają kraj wyświetlania reklamy. Na podstawie danych zawartych w pliku  takich jak tytuł oraz opis produktów - google wybiera jaki produkt ma być w danej chwili ukazywany potencjalnemu klientowi

Ile to kosztuje?

Kliknięcie w reklamę rozliczane jest w formie kosztu cpc czyli kosztu za kliknięcie. Cena jednego wejścia poprzez reklamę z listą produktów uzlaęzniona jest od konkurencyjności oraz cen ofertowych jakie jest w stanie zapłącić konkurencja. Jako cenę wyjściową ustalamy poziom kilkudziesięciu groszy.

Słowa kluczowe

W reklamie z listą produktów nie stosujemy słów kluczowych, na podstawie których chcielibyśmy aby reklama była wyświetlana. To właśnie plik danych i jego zawartośc jest odpowiedzialny za to kiedy i komu wyemitujemy produkty, które oferuje nasz sklep internetowy.

Badanie konwersji

Mimo, że nie możemy dobrać słów kluczowych, na podstawie których reklama będzie emitowana to posiadamy możliwość badania konwersji i wykluczania słów kluczowych, które nie przynoszą sprzedaży. Pozwala to optymalizować kampanię reklamową, której głównym celem jest maksymalizacja zysku.

Reklama z listą produktów pozwala na wygenerowanie dodatkowego ruchu na stronie, a wiele stron uzyskuje większe współczynniki klikalności CTR niż w standardowej kampanii google adwords. W zakupach google internauta przed kliknięciem w reklamę widzi cenę oraz zdjęcie produktu, co na etapie wyświetlenia, za które nie płacimy pozwala nam na selekcję internautów, dla których np. cena jest za wysoka i nie poniesiemy kosztów związanych z kliknięciem w reklamę.

Wyślij zapytanie


Prosimy o pozostawienie informacji w jakim czasie najlepiej się z Tobą skontaktować.