Darmowa wycena

Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie stron internetowych Będzin 

Będzin to niewielkie miasto województwa Śląskiego, siedziba powiatu będzińskiego. Jest historyczną częścią zachodniej Małopolski, geograficznie leży na Wyżynie Śląskiej i należy do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Będzin to także historyczna stolica regionu Zagłębia Dąbrowskiego i jest jednym z najstarszych miast województwa. Jest to także ośrodek handlowy, finansowo-gospodarczy oraz kulturalno-oświatowy regionu. Właśnie dlatego, że jest to tak prężnie rozwijające się miasto warto pomyśleć o sposobie na skuteczne zareklamowanie swojej firmy, czy przedsiębiorstwa w Internecie. 

 

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową 

Pozycjonowanie stron internetowych jest długotrwałym procesem, na który składa się wiele działań. Zaczyna się ono zawsze od przeprowadzenia audytu strony, który wykrywa wszelkie błędy i sugeruje jakie będą najskuteczniejsze metody pozwalające na dojście do celu. Celem tym jest jak najlepsza widoczność w sieci i wysoka pozycja w wyszukiwarce Google. Oczywiście jest to tylko część sukcesu, najważniejsze bowiem dla nas jest, aby klient zauważył realny wzrost liczby odwiedzin strony. To one właśnie przekładają się na realne zyski. Im więcej potencjalnych klientów odwiedzi stronę internetową, tym większa szansa, że skorzystają z oferowanych przez firmę usług, bądź zakupią produkt. 

 

Prawidłowo dobrane i zoptymalizowane działania reklamowe mogą w skuteczny sposób zwiększyć obrót firmy, ponieważ to właśnie jest właśnie cel nadrzędny. Jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do szerokiego grona odbiorców w Będzinie jest pozycjonowanie lokalne. 

 

Skuteczne pozycjonowanie lokalne dla usług

Z pozycjonowania lokalnego korzystać powinny głównie przedsiębiorstwa i firmy usługowe, które świadczą swoje usługi w siedzibach, lub na niewielkim terenie. Do takich firm należą z pewnością gabinety dentystyczne, kosmetyczne, mechanicy, adwokaci, szkoły językowe, oraz wszelkiego rodzaju usługi budowlane czy przedsiębiorstwa dostarczające sprzęt. Pozycjonowanie lokalne pozwala na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców na danym terenie, czyli do osób, które faktycznie będą mogli skorzystać z usług przedsiębiorstwa, dotrzeć do siedziby lub zamówić serwis do domu. Ponadto pozycjonowanie lokalne to dużo mniejsza konkurencyjność fraz, minimalizacja przypadkowych i niekonwertujących wejść, a także większa szansa na sukces.

 

Płatne formy promocji 

Wysokiej pozycji w wyszukiwarce nie da się kupić. Można natomiast zainwestować w reklamę AdWords, który działa w modelu PPC (Pay Per Click), czyli płać za kliknięcie. Oznacza to, że samo wyświetlenie reklamy nic nie kosztuje. Płaci się, dopiero za klikniecie w nią, czyli za wejście na stronę. Jeśli ktoś wyszukujący konkretnego rodzaju usług trafi na stronę internetową firmy, która właśnie te usługi oferuje, istnieje duże prawdopodobieństwo, że skorzysta z oferty. AdWords jest gwarancją wyświetlenia na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, przed wynikami organicznymi. Od niedawna reklamy wyświetlane są także na dole strony. Zależy to od konkurencyjności danej frazy i tego, jak wiele podobnych firm pozycjonuje się na przykładowe frazy. Płatne reklamy są bardzo dobrym rozwiązaniem w przypadku sklepów, hurtowni, sprzedaży konkretnych produktów. Mamy bowiem kontrolę na tym, na jaką podstronę trafi osoba wpisująca w wyszukiwarkę konkretne zapytanie. 

 

Link building jako sposób na rozszerzenie sieci linkowania

Po przeprowadzeniu pierwszych i najważniejszych działań na stronie, czyli optymalizacji, która ma na celu wykluczenie wszelkich błędów, a także dopasować stronę do parametrów wyszukiwarki, kolejnym krokiem jest link building. Pozyskiwanie dobrej jakości linków jest jednym z ważniejszych elementów pozycjonowania. Dlatego spora część budżetu poświęcana jest właśnie na te działania, czyli na pozyskiwanie linków z zaufanych domen, które przekazują swą moc pozycjonowanej domenie. 

 

Ile kosztuje pozycjonowanie i dlaczego warto z niego korzystać?

Koszty pozycjonowania zależą od bardzo wielu czynników. Głównym z nich jest branża, w jakiej działa klient. Im większa konkurencyjność, tym trudniej jest wspiąć się na wysokie pozycje, przebić się nad konkurencją i dlatego konieczne jest poświęcenie większej ilości godzin na działania, czy pozyskanie linków. Dlatego też im większy budżet, tym łatwiej go rozdysponować na działania.

 

Bardzo ważne jest także to, by dobrze dobrać sposób reklamowania i wybrać najbardziej skuteczną metodę reklamowania, która będzie przynosić wymierne korzyści.