Darmowa wycena

Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie stron Bielsko Biała

Pozycjonowanie stron Bielsko-Biała

Bielsko-Biała to jedno z przyjaźniejszych miast dla biznesu w kraju. Bardzo duża liczba dogodnych lokalizacji do prowadzenia interesów, niewygórowane podatki i rozległe perspektywy. W efekcie szybkiego rozwoju miasta powstaje tam coraz więcej zakładów pracy i przedsiębiorstw. Więcej firm to większa konkurencja dlatego tak ważne jest odpowiednie reklamowanie się i dbanie o widoczność w sieci. 

Wybór właściwych działań reklamowych zależny powinien być głównie od tego, czym zajmuje się dana firma i do kogo chce dotrzeć. Niewłaściwe rozlokowanie środków może nie przynieść pożądanych efektów, dlatego niezwykle istotne jest wybór środka komunikacji z klientem. Obecnie absolutnie każda firma musi mieć swoją stronę internetową, wizytówkę w Google czy profil w mediach społecznościowych. To właśnie w sieci w pierwszej kolejności klienci szukają usług, produktów czy siedzib firm. 

 

Pozycjonowanie w mieście Bielsko-Biała – daj się odnaleźć

Obecność na pierwszej stronie wyników Google to nie tylko dobra widoczność w sieci, statystyki mówiące o ruchu, liczbie użytkowników, ale przede wszystkim realne zyski. Każdy odwiedzający stronę użytkownik jest potencjalnym klientem produktów i usług, dlatego im więcej odwiedzin tym większa szansa na zwiększanie obrotów przedsiębiorstwa. Na czym polega proces pozycjonowania i w jakie inne działania w Internecie warto zainwestować?

 

Pozycjonowanie lokalne 

Pozycjonowanie stron internetowych lokalnie ma bardzo duże znaczenie dla działalności, które świadczą właśnie takie lokalne usługi. Idealnie sprawdzi się to w przypadku wszelkich usług świadczonych w siedzibach, sprzedaży stacjonarnej, adwokatów, salonów kosmetycznych, warsztatów samochodowych, czy wypożyczalni samochodów. Łączenie firmy z określoną miejscowością, w tym przypadku z Bielsko-Białą sprawia, że klienci automatycznie zapamiętują i utożsamiają ją właśnie z tym miastem. 

 

Jest to świadome działanie, które ma na celu dotarcie do rzeczywistej grupy potencjalnych klientów, którzy znajdują się w niedaleko Twojej firmy i są w stanie dotrzeć do niej, by skorzystać z Twoich usług. Lokalne pozycjonowanie wiąże się z mniejszą konkurencją i jest bardziej efektywne. Ograniczany jest zbędny, sztuczny ruch na stronie. Aby takie działania przynosiły wymierne skutki, konieczna jest optymalizacja strony, którą przeprowadzamy w oparciu o wciąż aktualizowane wytyczne Google i zmieniające się algorytmy wyszukiwarki.

 

Google AdWords – reklama prowadząca wprost do celu

Kolejnym ważnym działaniem, dzięki któremu możliwe jest osiągnięcie założonych celów, jest płatna reklama w wyszukiwarce, czyli Google AdWords. Zaletą tej formy promocji jest płatność jedynie za kliknięta reklamę. Dobrze przygotowana i zoptymalizowana reklama jest zatem bardzo skutecznym sposobem na szybkie dotarcie do osób, które wyszukują konkretne zapytania. Możemy poprowadzić ich wprost do formularza kontaktowego lub poszukiwanego produktu. Reklamy AdWords w wynikach wyszukiwarki pokazują się tuż przed wynikami organicznymi, czasami pod nimi, na pierwszej stronie. Zależy to od popularności i konkurencyjności danej frazy. 

 

Korzyści płynące ze współpracy z naszą firmą

Zarówno działania SEO, jak i wszelkie inne, w tym płatne kampanie, mające na celu wzrost ruchu na stronie przeprowadzamy indywidualnie. Wszystko poprzedza audyt SEO, który ma na celu wykrycie wszelkich błędów na stronie. Najważniejszym wyznacznikiem sukcesu podejmowanych działań jest realne zwiększenie zysków naszych klientów, których traktujemy jako wspólników we wspólnym dążeniu do zrealizowania celów biznesowych. 

 

Koszty usług SEO

Pozycjonowanie jest długim procesem, na który składają się działania techniczne, kontent i link building. Sukces jest wypadkową wszystkich tych działań i zależy od budżetu, jaki klient poświęca na pozycjonowanie. Im większy, tym więcej godzin w miesiącu można poświęcić na pracę oraz zdobywanie silnych linków z zaufanych domen. Po pierwszych miesiącach optymalizacyjnych znaczna część budżetu poświęcana jest właśnie na rozbudowywanie link buildingu, dzięki czemu tworzona jest sieć linków przychodzących, które w znacznej mierze mają wpływ na widoczność i zaufanie pozycjonowanej strony. 

 

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy pomóc Tobie i Twojej firmie. Wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie oraz strategię, która pomoże Ci w uzyskaniu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, zwiększy liczbę klientów oraz pozwoli Ci zwiększyć zyski.