Darmowa wycena

Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie stron internetowych Częstochowa

Częstochowa to miasto znajdujące się w województwie śląskim, które w latach 1975 – 1998 było stolicą województwa częstochowskiego. Jest to ponadto miasto centralne aglomeracji częstochowskiej, a także największym ośrodkiem gospodarczym, kulturalnym oraz administracyjnym północnej części województwa. Miasto jest także ważnym miejsce dla katolików ze względu na obecność bazyliki jasnogórskiej i klasztoru na Jasnej Górze. 

 

Dlaczego warto pozycjonować strony internetowe?

Pozycjonowanie stron internetowych jest skomplikowanym i trudnym procesem, który wymaga dużych nakładów pracy i cierpliwości. Już pierwsze działania na stronie, czyli optymalizacja, od której się zaczyna, sprawia, że strona zyskuje na widoczności i zwiększa się ruch na stronie. Jednak na wysokie pozycje na pierwszej stronie wyszukiwania, czy top 1 trzeba dłużej poczekać. Ma na to wpływ także konkurencyjność danych fraz, czyli po prostu oferty firmy. Dla nas najważniejszym wyznacznikiem sukcesu jest zwiększenie ruchu na stronie, który przekłada się na zwiększenie liczby klientów. Większa liczba klientów to wyższe obroty firmy. Wszystko to sprawia, że pozycjonowanie nie jest wyłącznie procesem dążącym do wysokich pozycji w Google, ale przede wszystkim do sukcesu przedsiębiorstwa na polu finansowym. W jaki sposób to przebiega?

 

Pierwsze etapy pozycjonowania 

Naszą współpracę zaczynamy zawsze od przygotowania audytu strony. Ma on na celu wskazanie wszystkich błędów, przez które strona może mieć problem ze wspięciem się na wysokie pozycje. Większość błędów technicznych jesteśmy w stanie wyeliminować sami, jednak bardzo często jest nam potrzebna pomoc właściciela strony lub firmy, która ją przygotowała. Dlatego niezbędne jest zaangażowanie klienta w cały proces. Poza błędami w audycie znajdują się również plan działania na najbliższe miesiące oraz to, co leży po stronie agencji, a co po stronie klienta. Następnie koniecznie jest wykonanie wszystkich punktów z audytu, z których najistotniejsza jest optymalizacja. Polega ona na dostosowaniu strony do najnowszych wytycznych Google i w jej skład wchodzi wiele pobocznych i drobnych działań. Po optymalizacji już możemy zauważyć pierwsze efekty, przede wszystkim indeksację podstron, które wcześniej nie były przypisane do żadnej frazy, a także ogólna poprawa widoczności i zwiększanie ruchu. 

 

Bardzo ważne są także treści. Przygotowanie ich w wielu przypadkach również powinna odbywać się z pomocą klienta, który najlepiej jest w stanie opisać i nazwać swoje usługi. Dzięki temu możliwe jest przygotowanie wartościowych treści, które nie tylko zapełniają stronę, ale przede wszystkim niosą wartość merytoryczną cenną z punktu widzenia pozycjonowania i odwiedzającego naszą stronę. 

 

Pozycjonowanie lokalne w Częstochowie i okolicach

Pozycjonowanie stron lokalnie jest najlepszym rozwiązaniem dla branż usługowych. Jeśli prowadzisz warsztat samochodowy w Częstochowie, nie ma sensu pozycjonować się na całą Polskę. Istnieje bardzo male prawdopodobieństwo, że osoba z Poznania postanowi skorzystać z usług tego mechanika, chyba że jego auto zepsuje się w okolicach Częstochowy. Pozycjonowanie lokalne pozwala zatem dotrzeć do ludzi, którzy rzeczywiście stanowią potencjalnych klientów produktów i usług. Zmniejsza to ryzyko niepotrzebnych, niegenerujących konwersji wejść. Trafia zatem wyłącznie do ludzi, którzy szukają danej usługi na wybranym terenie. Zdecydowanie zwiększa to prawdopodobieństwa zdobycia klientów. 

Link building i pozostałe długoterminowe działania

Po zakończeniu pierwszych procesów optymalizacyjnych przejść można do dalszych etapów pracy. Spora część budżetu, w dalszej części współpracy jest przeznaczana na działania link buildingu, czyli zdobywania dobrej jakości linków z zaufanych domen. Wybór domen podyktowany powinien być ich tematyką oraz jakością, która sprawdzana jest za pomocą dostępnych do tego narzędzi. Strony dobrej jakości oddają część swojej mocy domenie, do której prowadzą. Dlatego nie liczy się ilość, ale jakość takich linków. Budżet przeznaczony na pozycjonowanie zależy od wielu czynników, przede wszystkim od tego, jaki efekt ostateczny chce uzyskać klient. Oczywiste jest, że im większy budżet przeznaczony będzie na stronę, tym więcej godzin pracy będziemy mogli na nią poświecić. Daje to więc szansę, na szybsze osiągniecie sukcesu. Należy także pamiętać o tym, że większość stron konkurencji również jest pozycjonowana, dlatego jednorazowe działanie nie przyniesie wymiernych skutków.