Darmowa wycena

Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie stron internetowych w mieście Dąbrowa Górnicza

Dąbrowa Górnicza jest miastem na prawach powiatu, które położone jest na Wyżynie Śląskiej, nad Czarną Przemszą i Białą Przeszą. Dąbrowa jest także częścią Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i największym ośrodkiem przemysłowym Zagłębia Dąbrowskiego. Właśnie z tego względu, czyli z uwagi na dużą konkurencję warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych, które pozwoli zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie także liczby klientów. 

 

Właściwy dobór reklamy i sposobu promocji strony w internecie jest gwarancją wysokich pozycji na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Jednak najważniejszym wyznacznikiem sukcesu procesu pozycjonowania jest wzrost liczby odwiedzin strony przekładający się na realny wzrost obrotów firmy. Czyli zwiększeni jej zysków. 

 

Pozycjonowanie lokalne jako sposób na zdobycie klientów

Zaletą pozycjonowania lokalnego jest to, że docieramy do potencjalnych klientów w okolicy, którzy realnie mogą odwiedzić firmę lub skorzystać z oferowanych usług. Sprawdza się to szczególnie w przypadku firm usługowych, które oferują działanie na danym obszarze. Branże, które szczególnie zyskują na pozycjonowaniu lokalnym to restaurację, sklepy i hurtownie stacjonarne, salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne czy adwokaci. Dzięki takim działaniom możliwe jest znalezienie osób, które szukają usług na terenie Dąbrowy Górniczej i okolic, ponieważ chcą z niej skorzystać w tej chwili. Ten rodzaj działania gwarantuje mniejszą konkurencyjność i większą szansę powodzenia. 

 

Na etapie ustalania rodzaju pozycjonowania i celów konieczna jest ścisła współpraca agencji z klientem, który najlepiej wie, gdzie znajdują się jego klienci i do kogo chce dotrzeć. To właśnie dlatego warto określać cele na podstawie dotychczasowych doświadczeń. Pozycjonowanie lokalne zmniejsza również ryzyko przypadkowych wejść, które nie przekładają się na prawdziwych klientów. 

 

Płatne reklamy AdWords w przypadku dużej konkurencji

Jeśli strona mierzyć musi się z dużą konkurencyjnością, ponieważ oferuje produkty lub usługi dla całej Polski, warto skorzystać z płatnej reklamy AdWords. Nie jest możliwe wykupienie sobie wysokich pozycji w wyszukiwarce, ale dzięki reklamie AdWords znaleźć można się przed organicznymi wynikami wyszukiwania. Odpowiednio zoptymalizowana reklama sprawi, że osoba szukająca dotrze dokładnie do tego, czego szuka. Dużą zaletą reklamy AdWords jest to, że płaci się wyłącznie za kliknięcie, czyli samo wyświetlenie reklamy nie generuje kosztów. Oczywiści tutaj także musimy mierzyć się z dużą konkurencyjnością. 

 

Jak przebić konkurencję?

Przystępując, do procesu pozycjonowania należy pamiętać, że jest do długotrwałe działanie. Wiele zależy od oferty i jakości oferowanych usług. Ponadto należy pamiętać, że obecnie wiele stron krozysta z usług firm zajmująych się pozycjonowaniem, bądź promują się na własną rękę. Dlatego znalezienie się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce nie gwarantuje pozostania na nim. Dlatego dużo istotniejsze w całym procesie jest zwiększanie zysków i obrotów firmy, które są skutkiem większej widoczności w Internecie. 

 

Etapy współpracy i koszty

Budżet na reklamę jest dokładnie taki, jaki firma chce na niego poświęcić. Im wyższy, tym łatwiej go rozdysponować. Można poświęcić więcej godzin pracy na poszczególne działania i link building. Współpraca zaczyna się od przygotowania audytu strony. Jego celem jest wykrycie wszystkich rażących błędów technicznych i nie tylko. Na podstawie audytu możliwe jest także przygotowanie planu działań na najbliższe miesiące. Najważniejsza jest optymalizacja, która dostosowuje stronę do aktualnych wytycznych Google. Wytyczne te są często aktualizowane, dlatego również optymalizacja wymaga po jakimś czasie aktualizacji. W ramach SEO konieczne jest także zaktualizowanie bądź stworzenie tekstów na stronę od podstaw. Tutaj często niezbędna jest pomoc klienta. Po dokonaniu wszelkich podstawowych działań przechodzimy do budowania sieci domen linkujących do strony, czyli link buildingu. Działanie to wymaga dużej intuicji i poprawnie przeprowadzone przynosi wiele wymiernych korzyści. Dobrej jakości linki z domen o dużym zaufaniu przekazują część swej „mocy” pozycjonowanej stronie i dzięki temu zyskuje ona w oczach robotów Google. Obecnie znaczna część budżetu jest przeznaczana właśnie na pozyskiwanie linków. 

 

Skontaktuj się z nami, wspólnie wybierzemy najkorzystniejszy sposób pozycjonowanie strony internetowej, który będzie gwarantem osiągnięcia zadowalających skutków.