Darmowa wycena

Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie stron internetowych w mieście Jastrzębie- Zdrój

Jastrzębie-Zdrój to miasto na prawach powiatu w południowej części województwa śląskiego. Jest to jeden z ośrodków centralnych aglomeracji rybnickiej i Rybnickiego Okręgu Węglowego. Od połowy XIX wieku aż do lat 90. XX wieku było to uzdrowisko. Kiedy w latach 50. ubiegłego wieku odkryto znaczne zasoby węgla kamiennego, miasto zostało przekształcone w ośrodek przemysłowy. Obecnie jest to ważny punkt na mapie przemysłowej Górnego Ślaska. Dlatego w związku z rosnącą konkurencją warto korzystać z możliwości promowanie się w internecie. Jak to zrobić?

 

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Jest to długi i pracochłonny proces, na który składa się szereg małych działań takich jak optymalizacja strony, budowanie treści, czy link building. Pozycjonowanie stron internetowych sprawia, że strona pojawia się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google na określone słowa kluczowe. Słowa te dobierane są w precyzyjny sposób tak, by oddawały w pełni działalność firmy. Oczywiście wysokie pozycje są gwarancją tego, że więcej osób znajdzie stronę, wejdzie na nią i istnieje duże prawdopodobieństwo, że zechce skorzystać z oferowanych usług czy produktów. Jednak najważniejszym dla nas wyznacznikiem pozycjonowania jest wzrost obrotów firmy, zwiększenie ilości klientów i co za tym idzie, jej dochodów. 

 

Współpracę zaczynamy od przeprowadzenia i przygotowania analizy strony. Jej celem jest wykrycie wszystkich błędów strony, w tym głównie technicznych, a także przygotowanie wstępnego planu działania na najbliższe miesiące. W pierwszym etapie współpracy bardzo ważna jest optymalizacja. To dzięki niej bardzo wiele stron od razu zyskuje wyższe pozycje. Przeglądarka Google ma określone zasady, które doprecyzowują jakie elementy muszą znajdować się na stronie, by była ona pozytywnie oceniania przez roboty. Optymalizacja to również usuniecie wszelkich błędnych przekierowań, prowadzących linków oraz uzupełnienie linkowania wewnętrznego.

 

Pozycjonowanie lokalne dla firm z Jastrzębia i okolic

Jednym ze sposobów na dotarcie do klientów w najbliższej okolicy przedsiębiorstwa, jest pozycjonowanie lokalne. Dzięki niemu możliwe jest dotarcie do rzeczywistych osób w okolicy, które z dużym prawdopodobieństwem mogą skorzystać z oferowanych przez firmę usług. Dlatego jest to głównie rozwiązanie dla firm usługowych, a także sklepów stacjonarnych, czy hurtowni. Lokalne pozycjonowanie powstało z myślą o restauracjach, gabinetach lekarskich, fryzjerskich, wypożyczalniach samochodowych, warsztatach, czyli wszystkich tych miejscach, które świadczą swe usługi w siedzibach. Pozycjonowanie na miasta, czy ogólnopolskie wygenerować może całą masę sztucznych wejść, które nie przyczynią się do rzeczywistego wzrostu klientów. Osoba szukająca dentysty w Katowicach raczej nie skorzysta z usług gabinetu oddalonego ponad 60 km. Dlatego przedsiębiorcy powinni realnie patrzeć na swoich klientów i szukać ich tam, gdzie rzeczywiście się oni znajdują. 

 

Płatne formy reklamy i inne sposoby na wysoką pozycję w Google 

Jednym ze sposobów na płatną formę reklamy jest skorzystanie z AdWords, czyli reklamy oferowanej przez Google. Jest to reklama w formie wyniku wyszukiwana, który pojawia się przed pierwszym organicznym wynikiem na pierwszej stronie wyszukiwarki. Oczywiście konkurencyjność jest dość spora, dlatego może się wydarzyć tak, że nasza reklama wyląduje na dole strony. Dużą zaletą AdWordsa jest to, że płaci się wyłącznie za wejście w reklamę, czyli samo jej wyświetlenie jest darmowe. Dobrze zoptymalizowana reklama i odpowiednio dobrana jest gwarantem tego, że osoba, która już trafi na stronę znajdzie to, czego szuka. AdWords świetnie sprawdza się w przypadku firm z bardzo dużą konkurencyjnością oraz nowo powstałych stron. Bardzo często z tej formy promocji korzystają bardzo duże marki, które i tak znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania, dlatego niejednokrotnie prześcigniecie ich w wynikach organicznych, mogłoby być zbyt trudne. 

 

Nawiązanie współpracy rozpoczynamy od przeprowadzenia audytu strony. Określamy w nim, z jakimi błędami strona się zmaga i jak je wyeliminować, a także przedstawimy zarys planu działań na najbliższe miesiące. Pierwszym działaniem, tuż po audycie jest optymalizacja strony. Polega ona na dostosowaniu kwestii technicznych do wymogów Google. Optymalizacja to także rozbudowa i przebudowa istniejących treści. Po optymalizacji kolejnym etapem jest rozbudowa linków, czyli link building. Optymalizacja jest co jakiś czas aktualizowana, ponieważ aktualizowane są również wytyczne Google.