Darmowa wycena

Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie stron internetowych w mieście Piekary Śląskie

Piekary Śląskie to miasto w województwie śląskim, położone w centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Piekary od 2017 roku wchodzą w skład Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Właśnie ze względu na swoje położenie Piekary Ślaskie są dobrym miejscem na otworzenie firmy bądź prowadzenia przedsiębiorstwa. Również z tego powodu warto pomyśleć o pozycjonowaniu stron internetowych, dzięki któremu możliwe jest zwiększenie liczby klientów. Jak to możliwe?

 

W jakiś sposób działania w internecie przekładają się na realne zyski przedsiębiorstwa?

Pozycjonowanie stron internetowych ma za zadanie zwiększać widoczność i ruch na stronie. Ruch to nic innego jak pojedyncze wejście na stronę. Każde takie wejście generuje potencjalny klient. Zadaniem agencji zajmującej się działaniami w internecie jest to wejście zdobyć, najlepiej z organicznych wyników wyszukiwania. To, czy wejście wygeneruje rzeczywistą sprzedaż produktu bądź usługi zależy w dużej mierze od oferty danej firmy, a także tego, czy strona będzie intuicyjna. Dlatego konieczna jest optymalizacja dostosowana nie tylko do wymogów wyszukiwarki Google, ale także do wygody użytkowników. Wysokie pozycje w Google sprawiają, że osoba szukająca danego produktu znajduje pozycjonowaną stronę i dzięki temu to właśnie ją kojarzy z tym, czego potrzebuje. Właśnie w ten sposób firma zyskuje nowych klientów. 

 

Czy pozycjonowanie lokalne jest opłacalne?

Lokalne pozycjonowanie, czyli w tym przypadku pozycjonowanie na Piekary Śląskie jest gwarancją dotarcia do osób, które poszukują konkretnej usługi na danym terenie i rzeczywiście mogą z niej skorzystać. Jest to sposób przeznaczony głównie właśnie dla firm usługowych, sklepów stacjonarnych czy punktów obsługi. Zaletą tego pozycjonowania jest wyeliminowanie sztucznego ruchu, który nie przekłada się na realną sprzedaż. Osoba szukająca restauracji w Krakowie z pewnością nie skorzysta z niej w Piekarach Śląskich, ponieważ jest to zbyt duża odległość. Dlatego konieczne jest racjonalne dobieranie pozycjonowanych fraz i współpraca agencji z klientem. To klient wie najlepiej, kto korzysta z jego usług oraz do kogo chce dotrzeć. Lokalne pozycjonowanie sprawdza się w przypadku takich działalności jak gabinety kosmetyczne, wypożyczalnie samochodów, adwokaci, salony meblowe. 

 

Optymalizacja stron i link building

Współpracę zaczynamy od przygotowania audytu strony. Ma on na celu wykrycie wszystkich technicznych błędów, przygotowanie planu działania na najbliższe miesiące, a także określenia co leży po stronie agencji, a co po stronie klienta. Optymalizacja zakłada dostosowanie strony do wymogów i wytycznych Google, które ulegają częstym aktualizacjom. Dlatego też konieczne jest odświeżenie niektórych działań po kilku miesiącach współpracy. Co jakiś czas wyszukiwarka wypuszcza także duże zmiany algorytmów. Powodują one często wiele zamieszania w wynikach wyszukiwania. Konieczne jest trzymanie ręki na pulsie i dostosowywanie poszczególnych elementów strony do zmieniających się warunków. SEO zakłada także analizę i aktualizację treści. Często konieczne jest przygotowanie ich całkowicie od nowa, dlatego na tym etapie również bardzo istotna jest współpraca klienta z agencją. Nikt bowiem nie zna się tak dobrze na biznesie, jak osoba go prowadząca. Po pierwszych, technicznych pracach nad stroną, rozpoczyna się budowanie sieci linków, czyli link building. Duża ilość linków zewnętrznych prowadzących do strony bardzo pozytywnie wpływa na widoczność strony. 

 

Pozyskiwanie linków z domen o dobrej jakości, widoczności i z dużym ruchem organicznym sprawia, że domeny te przekazują część swojej „mocy” pozycjonowanej stronie. Obecnie znaczna część budżetu jest przeznaczana właśnie na te działania, ponieważ przynoszą one bardzo pozytywne skutki. 

 

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Koszty pozycjonowanie stron internetowych zależą od bardzo wielu czynników, w główniej mierze od konkurencyjności branży. Im więcej stron jest do „przeskoczenia”, tym więcej nakładów pracy trzeba poświęcić. Dlatego należy liczyć się z tym, że znalezienie się na wysokich pozycjach dla konkurencyjnych fraz zajmie nie tylko wiele czasu, ale pochłonie także sporo kosztów. Efekty są jednak nie do przecenienia. Największym sukcesem dla agencji jest nie tylko obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, ale przede wszystkim wzrost obrotów firmy i realny wzrost liczby jej klientów.