Darmowa wycena

Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie stron internetowych w mieście Ruda Śląska

Ruda Śląska to miasto na prawach powiatu, które położone jest w centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Od 2017 roku jest częścią Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej. Wiele firm z siedzibą w Rudzie Śląskiej korzysta z usług firm zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych dlatego, jeśli chcesz osiągnąć sukces, również powinieneś pozycjonować swą stronę internetową.

 

Dlaczego warto pozycjonować strony internetowe?

Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały i wymagający proces, który wymaga dużych nakładów zarówno pracy, jak i finansowych. Dlatego warto korzystać z usług firmy, które profesjonalnie zajmuje się tymi działaniami. Pozycjonowanie to nic innego jak zdobywanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Ponadto jest to również zwiększanie widoczności na stronie i zwiększanie ruchu. Każda osoba wchodząca na stronę jest potencjalnym klientem, dlatego im więcej wejść, tym większa szansa na to, że ktoś skorzysta z oferty. Proces pozycjonowania to nie tylko obecność na pierwszej stronie, ale przede wszystkim przekładające się na realne zyski zwiększenie liczby klientów i wzrost sprzedaży. Jeśli firma generuje większy obrót, to jest to duży sukces całego procesu. 

 

Pozycjonowanie lokalne 

Pozycjonowanie lokalne zostało stworzone z myślą o firmach usługowych, sklepach i hurtowniach stacjonarnych. Czyli wszystkich tych, z których ofert skorzystać można w siedzibie. Lokalne pozycjonowanie zmniejsza ilość sztucznych wejść, czyli takich, które nie przekładają się na realnych klientów. Osoba szukająca gabinetu kosmetologicznego we Wrocławiu nie skorzysta z usług takiego gabinetu w Rudzie Śląskiej, ponieważ jest to zbyt duża odległość. W przypadku ustalania sposobu pozycjonowania bardzo ważna jest współpraca z klientem, który najlepiej wie, kto korzysta z jego usług i do kogo chce dotrzeć. Z lokalnego pozycjonowania korzystają restauracje, wypożyczalnie samochodów, gabinety dentystyczne, adwokaci, czy gabinety dentystyczne. 

 

Etapy pozycjonowania

Współpracę zaczynamy od przygotowania audytu strony, który ma na celu wskazanie wszystkich błędów, głównie technicznych strony, przedstawić plan działania na najbliższe miesiące, a także określić co leży po stronie klienta a co po stronie agencji. Po audycie zaczyna się optymalizacja strony internetowej, która dostosowuje stronę do wymogów wyszukiwarki. Wyszukiwarka często aktualizuje wytyczne odnośnie do tego, co i w jakiej formie powinno znaleźć się na stronie, dlatego sama optymalizacja również powinna być co jakiś czas aktualizowana. Dzięki temu stronie dużo łatwiej jest uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i się na nich utrzymać. Optymalizacja dotyczy także treści na stronie, które bardzo często trzeba uzupełnić lub napisać zupełnie od nowa. Na tym etapie także niezbędna jest pomoc klienta, który najlepiej zna się na swojej branży. Wyeliminowanie wszelkich technicznych błędów jest pierwszym krokiem do rozpoczęcia link buildingu.

 

Link building jest procesem polegającym na budowaniu sieci linków prowadzących do pozycjonowanej strony. Im więcej linków pozyskanych z dobrej jakości domen o wysokiej widoczności i ruchu organicznym tym więcej „mocy” przekazanej do wskazanej strony. Pozyskane linki to również większa szansa na to, że potencjalny klient trafi na stronę. 

 

AdWords czyli płatne formy reklamy

Nie da się wykupić wysokiej pozycji na pierwszej stronie wyszukiwana w Google, jednak dzięki Google AdWords można znaleźć się przed organicznymi wynikami wyszukiwania. Jest to gwarancja obecności na pierwszej stronie. Dużą zaletą tego rozwiązania jest płacenie wyłącznie za kliknięcia, oznacza to, że samo wyświetlenie reklamy nie generuje kosztów. Dopiero kiedy ktoś kliknie w reklamę, czyli w efekcie przejdzie na stronę, pieniądze znikają z konta AdWords. W zależności od konkurencji i popularności branży reklamy te mogą się pojawiać także na dole pierwszej strony. Dobrze zoptymalizowana reklama jednak pozwala na poprowadzenie osoby szukającej konkretnego produkty lub usługi wprost do niej. Klient nie błądzi po stronie, tylko dostaje w odpowiedzi dokładnie to, czego szukaj.

 

Na pierwsze efekty pozycjonowania stron internetowych niejednokrotnie trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Czasami już po przeprowadzeniu optymalizacji można zauważyć wzrosty, czasem bardzo wyraźne. Jednak zdecydowanie przeważają przypadki, w których trzeba dłużej poczekać na konkretne wzrosty.