Web Design Services

Reklama na YouTube

Adwords dla wideo pozwala reklamodawcą emitować reklamy w formie przekazu wideo w YouTube oraz w innych miejscach w sieci.

Dzięki AdWords dla wideo możesz reklamować firmę na wiele sposobów wykorzystując sieć reklamową Google, wydawców treści internetowych, sieć YouTube oraz w grach i aplikacjach mobilnych.

Sami decydujemy o miejscu i czasie wyświetlania przekazu wideo oraz o tym kto go zobaczy. Jako reklamę możemy użyć już istniejącego filmu YouTube lub stworzyć nowy film z wykorzystaniem jednego z formatów TrueView.

 

Raporty YouTube

Remarketing

Skuteczność

Reklamy typu in-stream możesz użyć jeżeli masz materiał wideo, który chcesz promować przed róznymi filmami w YouTube lub w sieci reklamowej Google. W przypadku filmów 30-sekundowych lub dłuższych płacisz, jeśli użytkownik obejrzy co najmniej 30 sekund. Jeżeli film będzie krótszy niż 30 sekund to zapłacisz za obejrzenie całego filmu. Twoja reklama może zostać pominięta przez widza po 5 sekundach jednak w tym momencie nie zapłacisz za jego obejrzenie. Koszt obejrzenia (CPV) waha się w granicach kilkunastu groszy.

Effective Copyrighting

Reklamy typu in-display możesz użyć jeżeli chcesz promować film obok filmów YouTube, w wynikach wyszukiwania w YouTube lub w treści innych witryn internetowych w sieci reklamowej Google. Ten typ reklamy może być wyświetlany tylko na stronach odtwarzania filmów w YouTube jak również na stronach odtwarzania w witrynach wydawców filmów w sieci reklamowej Google. Płacisz wtedy, jeżeli użytkownik postanowi obejrzeć Twoją reklamę i kliknie w miniaturę. Podobnie jak w formacie in-stream - koszt obejrzenia (CPV) waha się w granicach kilkunastu groszy.

Remarketingowe listy wideo

W AdWords dla wideo masz możliwość generowania list remarketingowych, obejmujących widzów, którzy wykonali jedną z poniższych czynności:

  • zaszła interakcja z Twoimi filmami w YouTube lub zostały obejrzane,
  • rozpoczęli subskrypcję Twojego kanału,
  • anulowali subskrypcję Twojego kanału,
  • zobaczyli Twoje reklamy TrueView In-Stream,
  • trafili na Twój kanał.

Pomożemy Ci dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców, która zostanie wybrana na podstawie zainteresowań, słów kluczowych oraz kierowania geograficznego.

Opisz nam swój projekt

Otrzymaj niezobowiązującą wycenę kampanii AdWords dla wideo.


Prosimy o pozostawienie informacji w jakim czasie najlepiej się z Tobą skontaktować.