Remarketing

Dotrzyj do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę lub korzystały z Twojej aplikacji

Remarketing to wyświetlanie reklamy osobom, które wczesniej odwiedziły twoją stronę internetową lub korzystały z Twojej aplikacji. Dzięki tej formie promocji jesteś w stanie w łatwy sposób dotrzeć do internautów, którzy nie dokonali zakupu w Twojej witrynie lub nie dokonali konwersji, emitując im trafne reklamy w chwili przeglądania stron internetowych, wyszukiwania informacji w Google lub korzystania z aplikacji mobilnych.

Remarketing standardowy

Wyświetlanie reklamy osobom, które wczesniej odwiedziły twoją stronę internetową lub korzystały z Twojej aplikacji.

 

Remarketing dynamiczny

Wyświetlanie reklam dynamicznych osobom, które wczesniej odwiedziły twoją stronę internetową lub korzystały z Twojej aplikacji z uwzględnieniem produktów oraz usług, które były ogłądane przez odwiedzających.

Listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania

Emisja reklamy użytkownikom, które odwiedziły Twoją stronę internetową, w momencie, gdy szukają dalszych informacji w wyszukiwarce po jej opuszczeniu

Remarketing wideo

Emisja reklam osobom, które dokonały interakcji z Twoim kanałem YouTube lub filmami, w momencie, kiedy korzystają z YouTube i przeglądają wideo, strony w sieci reklamowej.

Remarketing w aplikacjach mobilnych

Wyświetlanie reklamy osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub strony komórkowej, w momencie, kiedy korzystają z innych aplikacji lub gdy odwiedzają inne strony komórkowe

Zalety remarketingu

Trafiasz do osob wtedy, kiedy są najbardziej skłonni do zakupu
Listy remarketingowe są idealnie dostosowane do Twoich celów reklamowych
Zasięg na skalę światową
Niska cena kliknięcia
Kontrolowanie budżetu