Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Audyt SEO

Audyt SEO - dostosuj stronę do wymagań stawianych przez wyszukiwarki

 

Czym jest audyt SEO

Profesjonalny audyt SEO - w dużym skrócie - dostarcza właścicielowi witryny informacji o elementach na stronie internetowej, których brakuje lub wymagają poprawy i powinny zostać odpowiednio dostosowane pod wytyczne wyszukiwarek.

Korzyści audytu

Niekwestionowanym profitem wykonania a następnie wdrożenia audytu może być znacząca poprawa widoczności strony w wyszukiwarce Google czy uzyskanie lepszych pozycji - a co za tym idzie zwiększenie ruchu organicznego na stronie.

Czynniki On-Site

Sprawdzamy najważniejsze elementy na stronie internetowej, które wyszukiwarki biorą pod uwagę podczas oceny danego serwisu internetowego. Do takich elementów należą między innymi możliwość pełnej indeksacji strony, czytelność zawartości przez roboty, odpowiednia struktura, meta tagi, linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne, duplikacja treści, szybkość ładowania strony, nagłówki jak H1/H2, odpowiednie kody odpowiedzi strony (301,302,404)

Czynniki Off-Site

Do elementów poza stroną internetową, które podlegają audytowi strony stanowią takie czynniki jak linki przychodzące do strony, odpowiednie nasycenie anchorami, podatność na typowe aktualizacje algorytmów Google (m.in. działający w locie "Pingwin" czy też odświeżana "Panda"). Przy wykryciu ewentualnych problemów mogących podlegać pod przeszłe aktualizacje wskażemy sugerowane kroki do pozbycia się problemu utraty widoczności.

Analiza konkurencji

Przeanalizujemy Twoją konkurencję, co pozwoli nam wykazać na jakie słowa znajdują się wysoko, w jakich miejscach się reklamują oraz czego brakuje u Ciebie lub w których aspektach jesteś lepszy. Dzięki analizie konkurencyjnych stron możemy również wyselekcjonować odpowiednie słowa kluczowe dla Twojej witryny.

Treści na stronie

Zasugerujemy optymalizację i rozszerzenie aktualnych treści na stronie, tak aby uzyskać możliwie najlepszy efekt w możliwie krótki czasie, ale i również zasugerujemy Ci strategię rozwoju contentu w dłuższym terminie, by stale zwiększać swoją widoczność.

Profesjonalne narzędzia

Do tworzonych przez nas audytów wykorzystujemy tylko profesjonalne narzędzia takie jak Google Search Console, aHrefs, Majestic, Clusteric, Screaming Frog, Site-Bulb, wersje premium narzędzi on-line jak Copyscape czy Siteliner.

Forma audytu

Audyt z reguły zawiera conajmniej 20 stron A4, kwestią, która determinuje jego objętość jest złożoność analizowanego serwisu. Sama analiza i przygotowanie audytu może potrwać ok. 3 - 4 dni roboczych.