Facebook / Instagram Ads

Grupa docelowa
Reklama w serwisie facebook pozwala dotrzeć do wybranej grupy docelowej, którą wybieramy na podstawie wielu zmiennych takich jak: wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania, wykonywany zawód, praca czy wykształcenie. Aby zwrot z inwestycji był jak najwyższy to wspólnie z Tobą ustalamy: jakie są Twoje cele? kto jest Twoim odbiorcą? jaki jest budżet dzienny (miesięczny) na reklamę?
jakie są Twoje cele?
Pierwszym etapem przy tworzeniu reklamy w serwisie facebook są Twoje cele. Musisz nas poinformować czy Twoim celem jest zmiana wizerunku firmy, czy chcesz zwiększyć odwiedziny Twojej witryny? Może Twoim celem jest poinformowanie określonej społeczności o istnieniu Twojej firmy lub nadchodzącymi wydarzeniami w postaci eventów, konferencji, szkoleń, albo zwiększenie "lubię to" na swoim profilu (stronie) lub po prostu zwiększenie sprzedaży?
kto jest Twoim odbiorcą?
Drugim, nie mniej ważnym etapem są Twoi odbiorcy. To wybór odpowiedniej grupy będzie decydował o Twoim sukcesie w mediach społecznościowych. Czy chcemy trafić do mężczyzn lub kobiet, osób pracujących, a może grupy osób w podeszłym wieku? Czy w naszej grupie mają się znaleźć osoby pracujące czy uczące się, jaki obszar zamieszkują. Każdy wybrany element zawęża naszą grupę odbiorców, co pozwala określić końcowego odbiorcę.
jaki jest budżet dzienny (miesięczny) na reklamę?
Uwzględniając cele oraz nasz target wybieramy budżet jakim musimy dysponować aby dotrzeć do naszych odbiorców i mamy do wyboru: budżet dzienny (ile jesteśmy w stanie dziennie wydać), budżet całościowy, kwota maksymalna (ile jesteśmy w stanie zapłacić za kliknięcie lub wyświetlenia) oraz system akcyjny. Facebook ads pozwala nam na rozliczenie w dwóch formach tj. koszt kliknięcia (CPC - cost per lick) oraz koszt wyświetlenia u danej grupy osób (CPM - cost per mille).
kampania retargetingu
W serwisie Facebook możemy zastosować kampanię retargetingu, dzięki której będziemy emitować w odpowiedniej częstotliwości przez wybrany przez nas czas, reklamę internautom, którzy trafili na Twoją stronę internetową.
płatność za kliknięcie
Reklama pojawia się na tablicy wybranego użytkownika, a płatność rozliczana jest w modelu płatność za kliknięcie (CPC - cost per click). Wykorzystując listę retargetingową dostosowujemy odpowiedni przekaz reklamowy.
REKLAMY NA INSTAGRAMIE
Dopasowane do Twojej branży typ reklam i kampanii, które pojawiać się będą w strumieniu najnowszych zdjęć. Wspólnie określimy cel, a na podstawie analizy Twojego serwisu dowiemy się do kogo skierować kampanię.
REKLAMA W INSTAGRAM STORIES
Reklama „tu i teraz”, zaawansowane narzędzie do tworzenia innowacyjnych treści i sposóbu reklamowania. Pomożemy Ci zrozumieć atrakcyjność i potencjał kryjący się w tym medium.