Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Zalety remarketingu

  • Trafiasz do osob wtedy, kiedy są najbardziej skłonni do zakupu
  • Listy remarketingowe są idealnie dostosowane do Twoich celów reklamowych
  • Zasięg na skalę światową
  • Niska cena kliknięcia
  • Kontrolowanie budżetu

Remarketing standardowy

Wyświetlanie reklamy osobom, które wczesniej odwiedziły twoją stronę internetową lub korzystały z Twojej aplikacji.

Remarketing dynamiczny

Wyświetlanie reklam dynamicznych osobom, które wczesniej odwiedziły twoją stronę internetową lub korzystały z Twojej aplikacji z uwzględnieniem produktów oraz usług, które były ogłądane przez odwiedzających.

Listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania

Emisja reklamy użytkownikom, które odwiedziły Twoją stronę internetową, w momencie, gdy szukają dalszych informacji w wyszukiwarce po jej opuszczeniu

Remarketing wideo

Emisja reklam osobom, które dokonały interakcji z Twoim kanałem YouTube lub filmami, w momencie, kiedy korzystają z YouTube i przeglądają wideo, strony w sieci reklamowej.

Remarketing w aplikacjach mobilnych

Wyświetlanie reklamy osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub strony komórkowej, w momencie, kiedy korzystają z innych aplikacji lub gdy odwiedzają inne strony komórkowe

Remarketing

Remarketing to wyświetlanie reklamy osobom, które wczesniej odwiedziły twoją stronę internetową lub korzystały z Twojej aplikacji. Dzięki tej formie promocji jesteś w stanie w łatwy sposób dotrzeć do internautów, którzy nie dokonali zakupu w Twojej witrynie lub nie dokonali konwersji, emitując im trafne reklamy w chwili przeglądania stron internetowych, wyszukiwania informacji w Google lub korzystania z aplikacji mobilnych.