Google Zakupy

Google Zakupy (Google Shopping) to reklama z listą produktów, skierowana do sklepów internetowych. Dzięki zakupom Google docieramy w precyzyjny sposób do grupy klientów szukających konkretnego produktu. Sprawdź szczegóły!

Zwiększ współczynniki klikalności CTR i pomnóż sprzedaż z Google Zakupy!

Google Zakupy z nami to…

Przejrzysty i elastyczny przebieg

Nastawienie na zwrot z inwestycji

Regularne badanie konwersji

Comiesięczny raport efektywności

Jak działają Zakupy Google?

Opracowanie strategii

Podstawą Google Zakupy jest opracowanie strategii, czyli dostosowanie ustawień, budżetów i opcji śledzenia skuteczności do Twoich kampanii. Pozwala to na realizację założonych celów biznesowych. Po uwzględnieniu wszystkich czynników reklamy będą kierowane do określonych lokalizacji z odpowiednio dostosowanymi stawkami, dzięki czemu efektywnie dotrzesz do odbiorców.

Jakość danych

Aby odpowiednio dopasować produkty do klientów, należy zadbać o jakość zawartych danych w przesyłanym pliku. Spowoduje to dotarcie do osób, które zainteresowane są produktami oferowanymi przez Twój sklep internetowy. Ważne, aby zawarte tytuły i opisy produktów były najwyższej jakości, przejrzyste i zachęcające do zakupu – to na nich opiera się kampania, nie stosuje się tu bowiem słók kluczowych.

Emisja reklamy

Emisja reklamy odbywa się na podstawie pliku danych, którego dane określają kraj wyświetlania reklamy. Uwzględniając dane zawarte w pliku, takie jak tytuł oraz opis produktów, Google wybiera, jaki produkt ma być w danej chwili ukazywany potencjalnemu klientowi. Internauta widzi cenę i opis produktu jeszcze przed kliknięciem, co pozwala na selekcję internautów, dla których np. cena jest za wysoka.

Koszty CPC

Kliknięcie w reklamę rozliczane jest w formie kosztu CPC (cost per click), czyli kosztu za kliknięcie. Cena jednego wejścia poprzez reklamę z listą produktów uzależniona jest od konkurencyjności oraz cen ofertowych, jakie jest w stanie zapłacić konkurencja. Jako cenę wyjściową ustalamy poziom kilkudziesięciu groszy.

Zakupy Google – korzyści

  • Zakupy Google to koszt jedynie za kliknięcie w reklamę, nie za jej wyświetlenie. Internauta widzi cenę i zdjęcie produktu jeszcze przed kliknięciem, co pozwala na selekcję i mniejsze koszty.
  • Reklamy Google Zakupy wyświetlają się na górze strony z wynikami wyszukiwania, co pozwala na natychmiastowe dotarcie to potencjalnego klienta.
  • Google Shopping to skrócona ścieżka zakupowa – użytkownicy trafiają bezpośrednio do wybranego produktu.
  • Na bieżąco wykluczamy nieprzynoszące sprzedaży słowa kluczowe i dokonujemy optymalizacji, co daje maksymalizację zysku.
  • Obraz to gwarancja przyciągnięcia uwagi – użytkownicy chętniej zareagują na produkt, który będą widzieć na zdjęciu.

Dlaczego warto powierzyć kampanię Google Shopping właśnie nam?

opiekun

opiekun kampanii

U nas otrzymasz swojego opiekuna kampanii, który zapewni Ci nie tylko wsparcie merytoryczne, opiekę i proaktywność, ale także dodatkowe analizy i konsultacje na żądanie.

raport

Raport 24/7

Stworzymy dla Ciebie specjalny raport w Looker Studio, do którego będziesz mieć dostęp przez cały czas trwania kampanii. Umożliwi Ci to obserwowanie rezultatów na bieżąco.

Regularne działania

Nasza obsługa Meta Ads oraz optymalizacja kampanii opierają się na regularnych działaniach, obejmujących m.in. sprawdzanie trafności słów kluczowych, zmianę rotacji reklam czy analizę konkurencji. Stale pracujemy nad Twoją kampanią reklamową.

laptop

Partnerzy Google

Jesteśmy certyfikowaną agencją Google Ads oraz Partnerem Google. Zweryfikujesz to tutaj: https://bit.ly/rankhouse-google-partner

Jak przebiega ustalanie kampanii Google Zakupy z RankHouse?

Przedstawiamy krok po kroku, jak wygląda współpraca z naszą firmą podczas dobierania kampanii Google Zakupy.

Poznanie Twoich potrzeb

Poznajemy Twoje potrzeby związane z reklamą na spotkaniu online lub przez brief.

Analiza serwisu

W dogłębny sposób analizujemy Twój serwis i jego potencjał, a także sprawdzamy konkurencję.

Wstępne rozwiązanie

Po dokonaniu analizy przedstawiamy wstępny plan kampanii Google Ads.

Ustalenie budżetu

Jeżeli nasz plan Ci odpowiada, sugerujemy początkowy budżet na kampanię oraz nasze wynagrodzenie.

Podpisanie umowy

Po akceptacji kampanii i budżetu podpisujemy umowę (minimalny okres współpracy to 3 miesiące).

Początek kampanii

Realizujemy pierwszą wersję kampanii do 5 dni roboczych (przy mniej skomplikowanych projektach nawet do 72 h).

Efekty

Pierwsi potencjalni klienci docierają na Twoją stronę lub sklep internetowy!

Przykładowy budżet Google Ads

Menu Item

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
$9

Menu Item

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
$9

Menu Item

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
$9

Kodeks działań

W RankHouse od początku zapewniamy Państwu kompetentne, profesjonalne
i transparentne podejście oraz informujemy o potencjalnym sukcesie współpracy.

1

Wiedza i doświadczenie

2

Profesjonalne doradztwo

3

Współpraca z klientem

4

Regularne działania

Zaufali nam

Najczęstsze pytania

W czym możemy pomóc?