Meta Ads

System reklamowy pozwala wyświetlanie linków sponsorowanych nie tylko w wyszukiwarce Google, ale też w mediach społecznościowych, co umożliwia błyskawiczne dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Gwarantuje to Meta Ads (wcześniej Facebook Ads). Sprawdź szczegóły kampanii Facebook i Instagram!

Chcę otrzymać od firmy RankHouse Sp. j. z siedzibą w Gliwicach, przy ul. Zwycięstwa 14, 44-100 Gliwice, na podany adres mailowy informacje o charakterze marketingowym i promocyjnym (w tym obejmujące informacje handlowe).*

Meta Ads z nami to…

Przejrzysty i elastyczny przebieg

Nastawienie na zwrot z inwestycji

Skutecznie dobrana grupa docelowa

Comiesięczny raport efektywności

Zgodnie z danymi ze stycznia 2023 (źródło: napoleoncat.pl) liczba aktywnych użytkowników Facebooka w Polsce wynosiła blisko 24 miliony, czyli około 63% populacji naszego kraju i duża różnorodność grup odbiorców. Na Instagramie natomiast zanotowano około 11 milionów użytkowników, głównie w wieku 18-24 lat. Daje to ogromne możliwości reklamowe oraz szansę na skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej. Umiejętne poprowadzenie reklam w social mediach to gwarancja sukcesu!

Jak przebiega kampania Meta Ads?

Podstawowe informacje

Stworzymy dla Ciebie skuteczne reklamy o dużym zasięgu, które będą wyświetlać się użytkownikom korzystającym z różnego rodzaju aplikacji. Reklama na Facebooku i Instagramie pozwala dotrzeć do wybranej grupy docelowej, którą wybieramy na podstawie wielu zmiennych, takich jak: wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania, wykonywany zawód, praca czy wykształcenie. Ważne są dla nas Twój cel, docelowy odbiorca i budżet.

Jakie są Twoje cele?

Najistotniejsze w tworzeniu reklamy w social mediach są Twoje cele. Musisz poinformować nas, czy Twoim celem jest zmiana wizerunku firmy, czy też chcesz zwiększyć odwiedziny Twojej witryny. Być może chcesz poinformować określoną społeczność o istnieniu Twojej firmy lub nadchodzących wydarzeniach. A może zależy Ci na zwiększeniu liczby polubień lub obserwujących na Twoim profilu? Podaj nam cel, a my powiemy Ci, co dalej!

Kto jest Twoim odbiorcą?

Równie ważnym etapem jest sprecyzowanie Twoich odbiorców. To wybór odpowiedniej grupy będzie decydował o Twoim sukcesie w mediach społecznościowych. Czy chcemy trafić do mężczyzn lub kobiet, osób pracujących, a może grupy osób w podeszłym wieku? Jaki obszar zamieszkują nasi odbiorcy? Czym się interesują? Każdy wybrany element zawęża naszą grupę docelową, co pozwala określić końcowego odbiorcę.

Jaki jest miesięczny (dzienny) budżet za reklamę?

Uwzględniając cele oraz nasz target, wybieramy budżet, jakim musimy dysponować, aby dotrzeć do naszych odbiorców. Mamy do wyboru: budżet dzienny (ile jesteśmy w stanie wydać dziennie), budżet całościowy, kwotę maksymalną (ile możemy zapłacić za kliknięcie lub wyświetlenia) oraz system akcyjny. Facebook Ads pozwala nam na rozliczenie w dwóch formach tj. koszt kliknięcia (CPC – cost per click) i koszt wyświetlenia u danej grupy osób (CPM – cost per mille).

Co zyskasz dzięki Meta Ads?

  • szybkie dotarcie do grupy docelowej odbiorców na Facebooku i Instagramie,
  • nowe polubienia i obserwujących,
  • większe szanse na sprzedaż lub zainteresowanie usługą,
  • retargeting, czyli docieranie do odbiorców, którzy już raz trafili na Twój profil,
  • ciekawe reklamy na Instagramie w strumieniu najnowszych zdjęć,
  • przyciągające uwagę, chwytliwe reklamy na relacjach instagramowych,
  • zwiększenie ruchu zarówno na profilach społecznościowych, jak i na stronie internetowej,
  • praktyczną wiedzę na temat zainteresowania konkretnymi produktami i usługami.

Dlaczego warto powierzyć Meta Ads właśnie nam?

opiekun

Dedykowany opiekun

U nas otrzymasz swojego opiekuna kampanii, który zapewni Ci wsparcie merytoryczne, opiekę i proaktywność, a także dodatkowe analizy i konsultacje na żądanie.

raport

Raport 24/7

Stworzymy dla Ciebie profesjonalny raport w Looker Studio, do którego będziesz mieć dostęp przez cały czas trwania kampanii, co da Ci możliwość obserwowania rezultatów na bieżąco.

google

Regularne działania

Nasza obsługa Google Ads oraz optymalizacja kampanii opierają się na regularnych działaniach, obejmujących m.in. sprawdzanie trafności słów kluczowych, zmianę rotacji reklam czy analizę konkurencji. Stale pracujemy nad Twoją kampanią.

sugestie

Partnerzy Google

Jesteśmy certyfikowaną agencją Google Ads oraz Partnerem Google. Zweryfikujesz to pod tym odnośnikiem: https://bit.ly/rankhouse-google-partner

Jak przebiega ustalanie kampanii Meta Ads z RankHouse?

Przedstawiamy krok po kroku, jak wygląda współpraca z naszą firmą podczas dobierania kampanii Meta Ads.

Poznanie Twoich potrzeb

Poznajemy Twoje potrzeby związane z reklamą na spotkaniu online lub przez brief.

Analiza serwisu

W dogłębny sposób analizujemy Twój serwis i jego potencjał, a także sprawdzamy konkurencję.

Wstępne rozwiązanie

Po dokonaniu analizy przedstawiamy wstępny plan kampanii Meta Ads.

Ustalenie budżetu

Jeżeli nasz plan Ci odpowiada, sugerujemy początkowy budżet na kampanię oraz nasze wynagrodzenie.

Podpisanie umowy

Po akceptacji kampanii i budżetu podpisujemy umowę (minimalny okres współpracy to 3 miesiące).

Początek kampanii

Realizujemy pierwszą wersję kampanii do 5 dni roboczych (przy mniej skomplikowanych projektach nawet do 72 h).

Efekty

Pierwsi potencjalni klienci docierają na Twoją stronę lub sklep internetowy poprzez Fcebooka i Instagrama!

Kodeks działań

W RankHouse od początku zapewniamy Państwu kompetentne, profesjonalne
i transparentne podejście oraz informujemy o potencjalnym sukcesie współpracy.

1

Wiedza i doświadczenie

2

Profesjonalne doradztwo

3

Współpraca z klientem

4

Regularne działania

Zaufali nam

Najczęstsze pytania

W czym możemy pomóc?