Raportowanie efektów
Wykorzystujemy najlepsze narzędzia do raportowania efektów naszych prac, jak m.in. Google Search Console, Google Analytics, Ahrefs czy Senuto.
Dowiedz się jakie podejmujemy działania w zakresie pozycjonowania Twojej strony internetowej.
Przeprowadzona analiza strony oraz liderów w branży pozwoli na ukierunkowanie przyszłych działań. Dzięki analizie konkurencji poznajemy sposoby ich promocji.
Pierwszy krok do wysokiej pozycji w wyszukiwarce to profesjonalna analiza strony internetowej pod kątem technicznym.
Dopracowanie technicznej części strony, wszystkich znaczników meta, usunięciu błędnych podstron, przekierowań, odpowiednia optymalizacja treści jest teoretycznie procesem, który może trwać przez cały okres współpracy, jest to jeden z najważniejszych aspektów pozycjonowania w wyszukiwarce.
Odpowiednia kreacja oraz optymalizacja treści na stronie pozwala nie tylko na zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google ale i również przyciągnięcie użytkowników na stronę, dzięki tzw. content marketing.
Odpowiednia treść np. w postaci bloga jest pierwszym krokiem do sukcesu, jednak utworzoną treść należy odpowiednio wypromować poprzez tzw. działania on-site oraz off-site.
Budowa skutecznego profilu odnośników do pozycjonowanej strony jest w sztuką samą w sobie, dlatego warto powierzyć to działanie ekspertom, gdyż linki niskiej jakości mogą powodować efekt odwrotny niż zamierzony.
Stosowane przez nas metody opieramy o najnowsze i bezpieczne techniki, które minimalizują ryzyko spadku pozycji. Dzięki pozycjonowaniu strony zwiększysz swoją widoczność w wyszukiwarce, ilość potencjalnych klientów oraz świadomość marki. W skład działań, które wykonujemy dla naszych klientów w zakresie pozycjonowania i nie tylko, wchodzą m.in. analiza konkurencji, analiza strony oraz słów kluczowych, regularna optymalizacja strony, opracowanie strategi link building, budowa profilu odnośników, raporty i dodatkowe - również regularne - sugestie, co warto poprawić, aby przyciągnąć większą ilość klientów. Wszystkie powyższe działania, mają Państwo w cenie usługi, nie ma żadnych dodatkowych opłat.
Data Driven SEO
Podczas pozycjonowania stron pracy staramy się opierać o dane, w kontekście treści, optymalizacji i linków, tzw. data-driven SEO to najnowszy trend, który przez najbliższe lata będzie się jeszcze mocno rozwijał.
Raportowanie działań
Oprócz ciągłych działań, które wymieniliśmy powyżej, naturalnie otrzymują Państwo raport z widoczności strony, listę wykonanych publikacji.
Wykorzystujemy najlepsze narzędzia do raportowania efektów naszych prac, jak m.in. Google Search Console, Google Analytics, Ahrefs czy Senuto.
W ramach abonamentu otrzymujesz od nas również darmową konsultację, podczas której możemy wytłumaczyć Ci aspekty podjętych kroków, zasugerować dodatkowe zmiany na stronie czy też wytłumaczyć ewentualne niezrozumiałe kwestie w raporcie.