Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Dlaczego content SEO to więcej niż treść?

Doświadczony copywriter to potencjalny zwycięzca w telewizyjnym teleturnieju. „Człowiek orkiestra”, mający wiedzę z niemal każdej dziedziny. Dodatkowo jego zadanie polega na pogodzeniu ze sobą wielu aspektów, począwszy od zebrania branżowych informacji, przez skomplikowaną analizę SEO, aż stworzenie dobrej jakości tekstu.

Shopify a pozycjonowanie - polski sklep internetowy na zagranicznym silniku

Shopify to prosta intuicyjna platforma do tworzenia sklepów internetowych. Łatwość obsługi i liczne funkcjonalności skłaniają coraz to większą liczbę osób do skorzystania z jej możliwości. Czy warto? I jak wygląda zarządzanie oprogramowaniem Shopify?

Reklama gabinetu stomatologicznego w Google

Podstawową kampanią którą powinniśmy zastosować myśląc o promocji gabinetu stomatologicznego jest kampania w wyszukiwarce, ponieważ to tam mamy największą szansę trafić do naszego potencjalnego klienta.

Shoper - wady i zalety platformy pod kątem pozycjonowania

Prowadzenie sklepu internetowego to przede wszystkim wybór oprogramowania, z którego będziemy korzystać. Ważne, by decyzja była przemyślana i poparta analizą. Jak wygląda praca na Shoperze? Jakie są jego plusy i minusy. I czy warto?

Jak sprawdzić pozycjonowanie swojej strony?

Niezależnie od tego, czy działania marketingowe prowadzone są na własną rękę, zlecane freelancerowi, czy agencji marketingu internetowego, sprawdzanie pozycji w Google, wzrostów, spadków i ogólnej widoczności jest bardzo istotne, ponieważ pozwala zweryfikować prowadzone działania.

Crawl budget - czym jest?

Czym jest crawl budget? Jakie znaczenie ma crawl rate limit? Jak często nasza strona jest indeksowana i co ma wpływ na jej jakość? Jak stworzyć sitemapę i jakie strony indeksować?

Jak poprawnie opisać usługi na stronie internetowej, aby dobrze się pozycjonowały

Pozycjonowanie sklepu internetowego - poradnik

BrightonSEO kwiecień 2019 - prezentacje + moje krótkie podsumowanie

Krótka relacja z konferencji BrightonSEO Kwiecień 2019 r. + odnośniki do prezentacji

Audyt SEO w 2019 - czego nie możesz pominąć

Rozpoczęcie współpracy z klientem w branży SEO najczęściej zaczyna się od wykonania i przedstawienia audytu, czyli dokumentu zawierającego niezbędne informacje o aktualnym stanie witryny.

Link building Case Study

Pozycjonowanie stron internetowych opiera się na podstawowych działaniach, do których należą optymalizacja strony, budowa treści oraz link building.

Prestashop - przegląd platformy pod kątem optymalizacji SEO

Prestashop jest jednym z najpopularniejszych skryptów do tworzenia sklepów internetowych. Przy projektowaniu sklepu mamy duży wybór szablonów za rozsądną cenę, z których możemy skorzystać.