Bezpłatna wycena
Bezpłatna wycena

Pozycjonowanie sklepu internetowego - poradnik

BrightonSEO kwiecień 2019 - prezentacje + moje krótkie podsumowanie

Krótka relacja z konferencji BrightonSEO Kwiecień 2019 r. + odnośniki do prezentacji

Audyt SEO w 2019 - czego nie możesz pominąć

Rozpoczęcie współpracy z klientem w branży SEO najczęściej zaczyna się od wykonania i przedstawienia audytu, czyli dokumentu zawierającego niezbędne informacje o aktualnym stanie witryny.

Link building Case Study

Pozycjonowanie stron internetowych opiera się na podstawowych działaniach, do których należą optymalizacja strony, budowa treści oraz link building.

Prestashop - przegląd platformy pod kątem optymalizacji SEO

Prestashop jest jednym z najpopularniejszych skryptów do tworzenia sklepów internetowych. Przy projektowaniu sklepu mamy duży wybór szablonów za rozsądną cenę, z których możemy skorzystać.

Skuteczny oręż sklepu internetowego czyli jak tworzyć wpisy na bloga

Obecnie blog jest jednym z najpotężniejszych źródeł przekazu XXI wieku umiejącym oddziaływać na czytelnika, kształtować oraz zmieniać jego opinię lub nawet całych społeczności.

META Tagi dla sklepu internetowego - jak je przygotować

Meta tagi, inaczej meta znaczniki oraz tag title stanowią istotny element kodu HTML każdego sklepu internetowego.

Link building w 2019 - na co zwrócić uwagę

Na proces pozycjonowania strony internetowej składa się kilka zagadnień, które trzeba wziąć pod uwagę, aby osiągnąć zamierzone rezultaty.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania w Google ?

Przedstawiamy i analizujemy najnowsze wyniki eksperymentu ahrefs.com, które przeanalizowało 2 miliony losowych słów kluczowych oraz pierwsze dziesięć wyników, aby zbadać jak długo zajmuje stronom, aby zacząć pojawiać się w TOP10.

Kwalifikacja indywidualna Google Analytics

Prezentujemy zdane przez nas certyfikaty Google Analytics, które potwierdzają indywidualne kwalifikacje osób bezpośrednio odpowiedzialnych za analizę statystyk kampanii reklamowych.

Nowa funkcjonalność Google Search Console

21 sierpnia 2018 roku Google oficjalnie potwierdził wprowadzenie nowej funkcjonalności w narzędziu Search Console, które od teraz będzie pokazywać nam nowe dane.