Oto lista najczęściej zadawanych pytań, dotyczących m.in. rodzaju umowy, bezpieczeństwa stosowanych przez nas technik pozycjonowania stron, sposobów raportowania czy też rodzajów kampanii Google Ads. W przypadku braku odpowiedzi na Państwa pytanie, zapraszamy do kontaktu przez formularz lub chat na dole strony.
Najczęściej zadawane pytania
1. Co to jest Data Driven SEO ?
Jest to najnowszy trend w podejściu do pozycjonowania strony na 2019 roku, polega w głównej mierze na opieraniu strategii pozycjonowania strony w oparciu o dane, które pozyskane są z aktualnie zajmowanych pozycji dla danej branży.
2. Jak rozpocząć z Wami współpracę?
Współpracę rozpoczynamy od podpisania umowy, po której odesłaniu przygotujemy w zależności od wykupionej usługi audyt strony lub odpowiednią strategię działań.
3. Czy macie stały cennik ?
Niestety, cennik w przypadku naszych usług nie ma zastosowania, mamy jednak sugerowane minimalne budżety, które mają przełożenie na oczekiwane rezultaty.
4. Na jaki okres podpisywana jest umowa w przypadku pozycjonowania?
Preferujemy umowy na czas nieokreślony z 3 miesięcznym wypowiedzeniem lub umowy 6 miesięczne, które przechodzą na czas nieokreślony z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. Uważamy, że ten okres jest idealny, aby sprawdzić współpracę obustronnie.
5. Czy otrzymam raport z efektów pozycjonowania?
Tak, raporty przesyłamy najpóźniej do 10 dnia kolejnego miesiąca i zawierają odpowiednie informacje, które pozwolą Tobie na śledzenie efektów naszych prac.
6. Czy używacie zakazanych technik optymalizacji stron?
Nie używamy technik zabronionych przez Google w optymalizacji Twojej strony. Wszystkie zabronione techniki wymienione są w tzw. wskazówkach dla webmasterów.