gabinet psychologiczny

Reklama gabinetu psychologicznego

Reklama gabinetu psychologicznego powinna opierać się przede wszystkim o marketing internetowy. W ten sposób klientów można pozyskać relatywnie niskim kosztem lub poświęcając na to wyłącznie swój czas. Jesteś ciekawy, jak powinna wyglądać profesjonalna reklama gabinetu psychologicznego? Przeczytaj dzisiejszy artykuł. Omawiamy w nim 5 najskuteczniejszych sposobów na promocję w tej branży! Miłej lektury.

Jak powinna wyglądać reklama gabinetu psychologicznego?


Bezsprzecznie najlepszym sposobem na reklamę gabinetu psychologicznego jest pozycjonowanie lokalne zapewniające widoczność w obrębie fraz wyszukiwanych przez mieszkańców miasta, w którym prowadzisz swoją działalność. Dobrym rozwiązaniem jest również założenie wizytówki Google Moja Firma – jako uzupełnienie pozycjonowania lokalnego.


Wysokim poziomem opłacalności wyróżniają się także kampanie linków sponsorowanych Google Ads (dawniej AdWords). Polecamy także promocję strony na Facebooku oraz zostawienie swoich danych w darmowych katalogach firm. Poniżej przedstawiamy szczegóły.


1. Pozycjonowanie lokalne (SEO)


Biorąc pod uwagę obecne standardy pod kątem reklamy gabinetu psychologicznego – pozycjonowanie lokalne, czyli SEO ukierunkowane na okolicznych mieszkańców jest jednym z najbardziej renomowanych i opłacalnych sposobów marketingu online.


Wystarczy, że staniesz się widoczny na kilka fraz, które cechuje wysoki potencjał sprzedażowy (np. gabinet psychologiczny Warszawa lub psycholog Warszawa). Wówczas internauci zaczną odwiedzać Twoją witrynę, co poskutkuje pozyskaniem stałych i zdecydowanych klientów.


Pozycjonowanie jest długofalowym procesem, którego efekty są rozłożone w czasie. Pierwsze rezultaty zauważysz już po ok. 2-3 miesiącach w postaci dodatkowych wejść i zwiększenia zainteresowania Twoimi usługami. Mniej więcej po 4-5 miesiącach zauważysz rzeczywisty wzrost zysków poprzedzony licznymi wizytami.

2. Wizytówka Google My Business


Reklama gabinetu psychologicznego powinna opierać się przede wszystkim o pozycjonowanie, które dopełnia utworzenie wizytówki Google Moja Firma. Dzięki temu klient po wpisaniu dowolnej frazy (np. psycholog Warszawa) będzie mógł zobaczyć Twoją firmę również w Mapach Google. Dzięki temu klienci:

  • dowiedzą się, jakie są godziny otwarcia;
  • zobaczą zdjęcia lokalu;
  • będą mogli wystawić opinię;
  • sprawdzą numer telefonu;
  • skorzystają z funkcji pt.: „trasa”, aby łatwiej dojechać do wybranej kliniki.

Wyniki wyszukiwania gabinetów psychologicznych w Mapach Google wyglądają następująco:


Jeśli potrzebujesz pomocy w pozycjonowaniu lokalnym oraz w założeniu wizytówki Google Moja Firma – napisz do nas maila lub zadzwoń. Pozostajemy do Twojej dyspozycji.

3. Google Ads dla gabinetu psychologicznego


Kampanie linków sponsorowanych Google Ads (dawniej AdWords) są tuż obok pozycjonowania najskuteczniejszym sposobem na pozyskanie wartościowych klientów. W tym przypadku możemy zapłacić wyłącznie za wartościowego leada – czyli dopiero wtedy, gdy klient kliknie link sponsorowany, wchodząc na naszą stronę www.

Zobacz naszą propozycję

Google Ads to system reklamowy Google, dzięki któremu możesz docierać do nowych klientów.


Kampanie Google Ads – zalety


Zalety kampanii Google Ads:

  • natychmiastowe efekty (Twoja firma stanie się widoczna w płatnych wynikach wyszukiwania w ciągu kilku minut od włączenia kampanii);
  • w pełni mierzalne wyniki (za pomocą dedykowanych narzędzi Google możemy w łatwy sposób zmierzyć realny zwrot z inwestycji);
  • precyzyjny system płatności (w przypadku Google Ads płacimy wyłącznie za kliknięcie, dzięki czemu jesteśmy w stanie pozyskać tylko wartościowych klientów, realnie zainteresowanych naszymi usługami).

Warto również wspomnieć, iż budżet, jaki należy przeznaczyć na kampanie linków sponsorowanych, może oscylować nawet w granicach 300-600 złotych miesięcznie. Tyle wystarczy, żeby przekonać się o opłacalności Google Ads. Zwrot jest zazwyczaj kilkukrotny.


4. Promocja strony na Facebooku


Stronę na Facebooku możemy promować za pomocą Facebook Ads. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, jeśli zależy nam na pozyskiwaniu klientów poprzez budowanie widoczności i wiarygodności marki.


Rekomendujemy również regularnie prowadzić swój Fanpage, dodając edukacyjne posty na temat dziedziny, w której się specjalizujemy, czyli psychologii. Zalecamy merytorycznie odpowiadać na komentarze, aby nawiązać interakcję z potencjalnymi klientami.


Zapamiętaj!


Płatna reklama Facebook Ads kosztuje miesięcznie w granicach 500 zł. Ten budżet jest idealny dla początkującego gabinetu psychologicznego – dzięki temu można pozyskać pierwszych klientów.


5. Zostawienie swoich danych w katalogach firm


Katalogi firm to obecnie popularne rozwiązanie, które warto wdrożyć – traktując je jako dodatek do innych działań, które wymieniliśmy w dzisiejszym wpisie. Renomowanymi portalami do zostawienia danych są m.in.:

  • Panoramafirm.pl;
  • Naszemiasto.pl;
  • Baza-Firm.com.pl.


Jeśli zależy Ci na zwiększeniu rozpoznawalności swojej firmy w sieci i pozyskaniu wartościowych klientów do swojego gabinetu psychologicznego – koniecznie napisz do nas maila lub zadzwoń. Pomożemy wypromować Twój biznes w sieci!