Dzielimy się wiedzą
Zapraszamy do zapisania się na newsletter, aby być z wpisami na bieżąco
Shoper – wady i zalety platformy pod kątem pozycjonowania
Rozwój e-Commerce w Polsce, jak i na całym świecie rośnie z roku na rok w…
Jak poprawnie opisać usługi na stronie internetowej, aby dobrze się pozycjonowały
Treść jest jednym z elementów wpływających na pozycjonowanie strony internetowej. Opisy na stronach firmowych i…
Crawl budget – czym jest?
Crawl budget, czyli budżet indeksowania strony to nic innego jak ilość podstron Twojej domeny, jaką…
BrightonSEO 2019 Prezentacje + krótkie podsumowanie
WSTĘP 12 kwietnia 2019 już po raz czwarty uczestniczyłem w genialnej konferencji jaką niewątpliwie jest…
Prestashop – przegląd platformy pod kątem optymalizacji SEO
Prestashop jest jednym z najpopularniejszych skryptów do tworzenia sklepów internetowych. Przy projektowaniu sklepu mamy duży…
Audyt SEO w 2019 – czego nie możesz pominąć?
Rozpoczęcie współpracy z klientem w branży SEO najczęściej zaczyna się od wykonania i przedstawienia audytu,…
Meta tagi dla sklepu internetowego – jak je przygotować
Meta tagi, inaczej meta znaczniki oraz tag title stanowią istotny element kodu HTML każdego sklepu…
Skuteczny oręż sklepu internetowego, czyli jak tworzyć wpisy na bloga
Obecnie blog jest jednym z najefektywniejszych źródeł przekazu XXI wieku, który oddziałuje na czytelnika, kształtuje oraz…
Link building Case Study
Pozycjonowanie stron internetowych opiera się na podstawowych działaniach, do których należą optymalizacja strony, budowa treści…
Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania w Google?
Po raz kolejny ekipie z ahrefs.com, udało się wyciągnąć dość ciekawe wnioski, które rzucają światło na…